Kaip man sunku būti Afganistano prezidentu!...

March 29, 2010 by Atidaryta
Kaip visada. Susiplanuoju dieną, papusryčiauju, ramiai nusiteikiu. Ir staiga man sako – Barackas Obama atskrido! Už valandos bus čia.
Ir vėl?! Vėl aš paskutinis sužinau??
Ach, taip, saugumas. Taip taip, įslaptinta. Bijo talibų ir visa kita. O MAN KĄ DARYTI? Dirbti man kada?
Jau praėjusią savaitę man sujaukė. Atskrido nieko nepranešęs Princas Čarlzas, - tiksliau, pranešęs, nes prieš pat lipdamas į lėktuvą skambtelėjo, kad tuoj bus. Siurprizas, - jis man sako.
Puoliau persirengti, iškilmingos vakarienės organizuoti, kad karališkai pasitikčiau. Laukiau laukiau. Laukiau laukiau. O tas pirmu taikymu pas karius, sūnaus Hario aplankyti. Užsiplepėjo ir mane užmiršo. Paskui, kai prisiminė, susiprato, kad ne tik aš, bet ir lėktuvas laukia. Taip ir neužsuko. Visą dieną man sugadino!
Aišku, čia dar ne blogiausia. Nepamiršiu praėjusios gegužės. Dabar dar pyktis ima.
Mėnesio pradžioje, kaip visada, slapta (blogiausia, kad slapta nuo manęs) atskrido
Kanados premjeras. Aišku, vėl susinervinau, kad nieko nežinau. Bet bent jau galvoju – aha, dabar kurį laiką su kanadiečiais bus ramu. Išsibraukiau iš galimo netikėtų svečių sąrašo savo kalendorėlyje. Ir ką jūs galvojat?
Kitą savaitę atskrenda tos pačios Kanados gynybos ministras!
Kiek gi galima? Bent kažkaip kartu susiorganizuotų ar ką. Ir išvis, kodėl jie man nieko nepraneša???
Tikrina, ar visada pasipuošęs? Aš dar dorai nebuvau atsigavęs po vasarį netikėtai užgriuvusios Nyderlandų delegacijos su jų premjeru priešaky.
O paskui tai tiesiog pasipylė “netikėti vizitai”.
Ką tie Vakarai sau galvoja?
Bet iš tikrųjų? Rugpjūtį neperspėjęs atsibeldė Norvegijos princas su visa svita.
Paskui šiokia tokia pertrauka. Ir kai jau buvau bepradedąs atsipalaiduoti, - bar bar į duris Australijos premjeras. O po kelių dienų dar ir Danijos princesė Mary visu gražumu.
Aišku, geriau ji negu Condoleeza. Šitoji, kol buvo JAV valstybės sekretorė, skrisdavo ir skrisdavo pas mane, jau skaičių pamečiau. Paskutinį sykį atsibeldė 2008-ųjų pavasarį (jei nesupainiojau, nes daug tų netikėtų vizitų buvo), ir dar kelioms dienoms užmiršo išskristi.
Gerai, kad Obama ne toks. Geriau dažniau, bet bent ne po tris dienas.
Posted in | 5 Comments »

5 comments:

Milda said...

Oi super! Labai skaniai pasijuokiau - puikus įrašas! :))

Anonymous said...

Hihi, patiko:)

Milda said...

Unreal. :)))

Anonymous said...

Nieder mit dem Piderastern!

Žiniai: Po to, kai J.Žilinsko Facebooko paskyroje pareikalavau tolerancijos net tik seksualinėms mažumoms, bet ir tiems, kurie yra šių mažumų priešininkai, mano paskyra Facebooke buvo likviduota. O paskui man kažkas aiškina, esą py... mafijos nėra :)

Atidaryta said...

Xerksai, J.Žilinskas per FB'e (mat jo profilis ten vis dar galioja), asmeniškai perduoda raginimą rašyti skundą.
Nežinia, kam jis turėtų būti adresuotas, bet palaikau:)

Post a Comment