Šiemet Formulės-1 gerbėjų laukia kaip niekad įdomus sezonas. Mat automobilių rinkai išgyvenant sunkiausius laikus nuo šio automobilių sporto pradžios, iki paskutinės minutės neaišku, kiek komandų sugebės išlikti iki sezono pabaigos.
Visai neseniai apie pasitraukimą iš šių metų varžybų pranešė sunkumų spaudžiama “Honda”. Pernai bendrovė visus metus investavo didžiules lėšas į naujo bolido kūrimą, tačiau prieš pat naujuosius ėmė ir apsigalvojo – dabar šedevru vadinama transporto priemonė už simbolinį vieno svaro mokestį buvo parduota “Brawn” komandos savininkui Rossui Brawnui ir šiandien vadinasi ne “Honda”, o BGP001.
Nežinia, kuo baigsis ir “Mercedes” ekipos (važinėjančios McLaren bolidais) karjera, mat šį prekės ženklą valdančios korporacijos „Daimler“ valdyba kaip tik šiandien sprendžia savo ateities „Formulėje-1“ klausimą.
Tvirtinama, jog automobilių gamintojas kiekvieną mėnesį patiria apie 1 mlrd. JAV dolerių nuostolių, todėl šiandien vykstančio posėdžio metu valdyba sprendžia, kaip mažinti išlaidas. Nors vienas iš variantų – vadovų algų mažinimas, tačiau neatmetama ir pasitraukimo iš „Formulės-1“ galimybė.
„Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas praėjusį savaitgalį Malaizijoje apie šio automobilių gamintojo ateitį sporte kalbėjo gana abstrakčiai.
Vokiečių „Daimler“ šiuo metu valdo 40% „McLaren“ kompanijos akcijų. Be pastarajai priklausančios „Formulės-1“ komandos, „Mercedes“ tiekia variklius ir „Brawn“ bei „Force India“ ekipoms. Tad kompanijos pasitraukimas iš Formulė-1 verslo tiesiogiai atsilieptų ir šioms dviems komandoms.
1 comments:
Na ir platus gi temų ratas šiame bloge - nuo aukštosios politikos viražų, iki autosporto! Linkejimai autorei!
Post a Comment